انواع محصولات کوکتل فیوژن


  • کوکتل های مو فیوژن: کوکتل مو (F-HAIR) فیوژن و کوکتل مخصوص موی آقایان (F-HAIR MEN) با ترکیبات مؤثر و طبیعی خود باعث تقویت فولیکول های مو گردیده و از ریزش و شکنندگی موها جلوگیری به عمل می آورند. این ترکیبات با در برداشتن ویتامین ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای ضروری در ترمیم موها و درمان طاسی غیرآندروژنیک نقش دارند.
  • کوکتل های مزو فیوژن درخشان کننده و ضد پیری: این ترکیبات (از جمله F-XFC، F-RADIANCE،  F-LIFT+ FACEو…) با فرمولاسیون بخصوص خود راه حلی قطعی برای درمان چین و چروک و تقویت کلاژن سازی به شمار رفته و با ممانعت از ایجاد رادیکال های آزاد و جبران اسید هیالورونیک از دست رفته در پوست و بهبود آبرسانی، سبب جوان سازی و سفت شدن بافت پوست می شوند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای بازیابی پوست جوان و شاداب خود هستید، مزوتراپی با کوکتل های ضد پیری صورت انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.
  • کوکتل های فیوژن ضد سلولیت و چربی سوز (F-XBC، F-PPC، F-PPC + و مزو لاغری F-MAGISTRAL): این محصولات به عنوان روش های تأیید شده لاغری و چربی سوزی به کار رفته و با استفاده از ترکیبات طبیعی خود مانند هیالورونیک اسید، فسفاتیدیل کولین (PPC)، ال کارنیتین، سیلیکون آلی، کافئین، جینکو بیلوبا و سینارا در درمان سلولیت و نیز چربی سوزی ناحیه غبغب، بازوها، اطراف پهلوها و شکم مؤثر شناخته می شوند. به این ترتیب با استفاده از این کوکتل ها می توانید بدون هیچ گونه عارضه جانبی و ناخواسته پوستی سفت و کشیده را برای خود رقم بزنید.
  • کوکتل فیوژن VITAMIN ACE: این ترکیب با کنترل تولید رنگدانه های پوست و کاهش رادیکال های آزاد، پوستی شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. ویتامین های آ، سی و ای به کار رفته در این محصول جزو آنتی اکسیدان های بسیار قوی به شمار می روند و بنابراین می توانند از آسیب سلولی ناشی از پیری جلوگیری کنند. این ماده به عنوان درمانی برای آکنه نیز کاربرد دارد.
  • کوکتل فیوژن SMART MIX: فناوری ابتکاری این محصول با محتویات صد درصد طبیعی و گیاهی، امکان ساخت هر نوع کرم، لوسیون و ماسک را برای کاربران خود فراهم می آورد. میکروامولسیون های این کوکتل فاقد هرگونه ماده نگهدارنده مصنوعی و ترکیبات سیلیکونی بوده و به عنوان یکی از بهترین روش های مزوتراپی در کلینیک های زیبایی به کار گرفته می شود.
  • کوکتل های  F-PERFECT LIPSو F-EYE CONTOURبرای کانتور لب ها و چشم ها: کوکتل PERFECT LIPSبه منظور حجم دهی و بهبود شکل ظاهری لب ها به کار می رود. هیالورونیک اسید و استیل هگزاپپتید-۳۸ به کار رفته در این کوکتل با تقویت بافت چربی، موجب حجم دهی و نیز درمان پوسته پوسته شدن و خطوط ترک خوردگی بر روی لب ها می شود. به دلیل به کار رفتن مواد طبیعی در ترکیب این محصول، شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از عوارض جانبی، مزوتراپی لب را با این محصول مزو فیوژن انجام دهید. از کوکتل F-EYE CONTOURنیز به منظور از بین بردن گودی زیر چشم و خطوط اطراف پلک ها استفاده می گردد.
  • ترکیبات آب رسان: کوکتل های حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی و بدون هیچ گونه ماده نگهدارنده شیمیایی، اثرات خشکی و کمبود رطوبت را در چهره شما از بین برده و چین و چروک ها و افتادگی پوست را بهبود می بخشند. برای همین این محصول به افرادی که به دنبال جوان سازی و انعطاف پوست خود هستند پیشنهاد می شود. از جمله انواع مزو فیوژن های بر پایه هیالورونیک اسید می توان به کوکتل اولترا (F-HA ULTRA)، کوکتل آب رسان (F-HYDRALIX) و مزو هیالورونیک اسید (F-HA) اشاره کرد.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.

تماس بگیرید