مزوژل اجال40 چیست؟


مزوژل اجال 40  از جدید ترین محصولات زیبایی می باشد که در سال ۲۰۲۱ به کشور وارد شده است. این محصول زیبایی دارای عملکردی بسیار با کیفیت و کارا می باشد. این مزوژل دارای خاصیت لیفت کننده بوده و درصد بالایی از هیالورونیک اسید را دارد. این روش درمانی برای بهبود ظاهر پوست طراحی شده است.

تعریف مزوژل و کاربرد های آن

یک روش درمانی خوب و عالی برای از بین بردن مشکلات پوستی به خصوص اطراف چشم که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از مزوژل است. با افزایش سن هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش می یابد و در نتیجه با کاهش این اسید، طراوت و شادابی پوست مطابق با آن کاهش می یابد. در درمان با مزوژل ، هیالورونیک اسید طبیعی موجود در پوست احیا می شود  و به این ترتیب پوست جوان و زیبا می شود.

علاوه بر این اسید کل مواد اولیه و عناصری که در طراحی مزوژل به کار می رود سبب تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و در نتیجه خونرسانی به ارگان ها و بافت های پوست افزایش می یابد و همچنین مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی که در این مزوژل وجود دارند باعث تقویت و ترمیم  بافت پوست می گردند.

عملکرد مزوژل اجال40

مزوژل اجال 40 به طور که علائم پیری پوست را تا حد زیادی از بین می برد ، برای درمان پوست صورت و ناحیه دکلته مناسب می باشد. عنصر اصلی مزوژل اجال 40 ، هیالورونیک اسید خطی است که دارای وزن مولکولی بالایی است.

ویتامین های اضافی موجود در مزوژل اجال 40  باعث احیای بیشتر پوست شده و این ویتامین ها تمام مواد مغذی لازم را برای به دست آوردن سریع درخشندگی اولیه به پوست می دهند.

مزوژل اجال 40 را با چندین تکنیک می توان تزریق کرد که موثرترین آنها  فناوری 4 نقطه ای می باشد که طبق این تکنیک تزریق یک چهام میلی لیتر با سوزن 30G در هر طرف صورت فراهم می شود و طبق این تزریق خطر کبودی به حداقل می رسد. درمان با مزوژل اجل 40 باید در سه دوره و به فاصله 2 هفته انجام شود.

مواد موجود در مزوژل

مزوژل یک روش درمانی‌کاملا ایمن و سالم برای پوست است که حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی پوست می باشد این مواد عبارتند از:

  • هیالورونیک اسید
  • کوآنزیم ها
  • مواد معدنی
  • آمینواسیدها
  • ویتامین ها
  • آنتی اکسیدان ها

اصلی ترین ماده مزوژل عنصر هیالورونیک اسید است که این ماده باعث حفظ آب موجود در پوست شده و به هیدراته شدن آن کمک می کند.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.

تماس بگیرید